erikao

Jag är en trettioårig tvåbarnsmor, som delar med mig av det som händer i mitt liv. Jag har två döttrar, Hilda och Lova samt en underbar sambo som heter Ola. Vi bor i fina Jämtland, där vi precis köpt ett hus.

Borta bra, men hemma bäst!

Publicerad 2011-05-30 13:46:55 i Allmänt

Nu har vi gjort den värsta biten med vår flytt. Alla saker är på plats i Jämtland och lägenheten i Skövde är städad och klar. Nu inväntar vi bara att få hämta nycklarna till vår lägenhet på Frösön. Det ska bli så skönt då vi får in våra saker där! Just nu känns det som vi har saker lite här och där... Men det ska väl bli ordning så småningom. 

Igår kom vi upp till Lit med det sista flyttlasset. Mina föräldrar har varit på plats under helgen och hjälpt oss med både städ- och bärhjälp. Skönt! Vet inte hur vi löst det annars... Det kändes lite knepigt att lämna Skövde, men bara jag kommer igång med jobb och lägenheten är vår och allt, så känns nog allt som det ska. =)

Jag har två lediga dagar innan jag börjar på mitt nya jobb. Spännande! Men det är en del att fixa med ändå... Jag ska snart iväg till mödravårdscentralen för att skriva in mig, på nytt. Min journal med alla papper från Skövde ska registreras här. Det lär nog ta ett tag... Sen ska vi väl lyssna på hjärtljud och ta lite prover också. Kul! =)



Bye bye Skövde...

Kommentarer

Postat av: Ma

Publicerad 2011-05-30 21:49:47

Det packades och städades och flyttades i helgen, men visst flöt det på bra. Ja, visst finns det grejor här och där, men vad gör väl det. Finns det hjärterum så ... Känns roligt att ni nu är på hemmaplan. KRAM

Kommentera inlägget

Publiceras ej

Om

Min profilbild

Erika

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela