erikao

Jag är en trettioårig tvåbarnsmor, som delar med mig av det som händer i mitt liv. Jag har två döttrar, Hilda och Lova samt en underbar sambo som heter Ola. Vi bor i fina Jämtland, där vi precis köpt ett hus.

Vilken man! =)

Publicerad 2010-05-29 13:43:22 i Allmänt

Jag blir mer och mer övertygad om att jag faktiskt hittat precis den rätta för mig. =)

Det har varit en törr maj i år med tanke på att min karl vistats i Skåne större delen... Men i onsdags natt kom han hem efter sista omgången (sammanlagt 29 dagar i vår). Skönt! Trist bara att jag skulle jobba sent igår, då han var ledig. Men men, så är det. Jag pratade med en kollega igår eftermiddag om att jag önskade att Ola skulle ha fixat middag tills jag kom hem. Jag kom iväg från jobbet strax efter fem och då jag kommer hem ligger min kära på soffan och halvsover. Nej, tänkte jag och började direkt planera middagen i huvudet. Jag lägger mig brevid Ola och slöar en stund jag också. "Jag tänkte att vi skulle ut och äta ikväll, så jag har bokat bord..." Mysigt, planeringen som startat i mitt huvud lade jag ner på en gång och hoppade direkt in i duschen istället. =) Då jag kommer ut från duschen har världens finaste dukat upp med rosa champagne, jordgubbar och choklad. Mmm...

Kvällen blev riktigt lyckad och efter att vi ätit och druckit gott på en grekisk restaurang gick vi förbi ett annat ställe och tog en drink innan vi återvände hemåt igen. Där låg vi i soffan och åt choklad, jordgubbar och snackade skit tills vi somnade i varandras famnar...

Kommentarer

Postat av: kat

Publicerad 2010-05-29 16:49:18

myyys pyys! vill också! blev inspirerad av er romantiska kväll! puss puss

Postat av: Ma

Publicerad 2010-06-04 15:58:39

Håller med Katten...vilket mys pys. Gott med jordgubbar och rosa (!) bubbel. Mysigt att ni tar hand om varandra. Om drygt en vecka kommer vi och vill var med och mysa vi också. Kram kram

Kommentera inlägget

Publiceras ej

Om

Min profilbild

Erika

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela