erikao

Jag är en trettioårig tvåbarnsmor, som delar med mig av det som händer i mitt liv. Jag har två döttrar, Hilda och Lova samt en underbar sambo som heter Ola. Vi bor i fina Jämtland, där vi precis köpt ett hus.

Varför..?

Publicerad 2008-10-13 21:35:46 i Allmänt

...är det så lätt att hitta saker att klaga över?

Jag är lyckligt lottad, för jag har ju:
 
     <--- världens goaste familj!

     <--- världens mest underbara och framför allt snyggaste kille! ;)

     <--- världens härligaste kompisar!

     <--- och en karriär starkt på g! =)


Kan det bli bättre egentligen?

Kommentarer

Postat av: Jonna

Publicerad 2008-10-13 22:43:40

precis! gäller å hitta positiva grejer i allt! må man bli bättre på.. kram

Postat av: Kristin

Publicerad 2008-10-14 16:13:10

det stämmer tjejen...man har mycke å vara tacksam för!!! man måste bara påminna sig själv om det ibland...bra initiativ!! ska försöka hänga på...

Postat av: Caroline

Publicerad 2008-10-14 17:23:51

Fan va sugen jag blir på å veta vad du å Sanna har för er på vfun ;)

Postat av: Ma

Publicerad 2008-10-14 21:27:48

Härligt att tänka positivt. Det smittar av sig. Tänker smitta ner en massa barn och kollegor på jobbet i "måra". Det blir nog en toppendag!

Ha en toppendag du också. Du är bäst!

kram kram =)

Kommentera inlägget

Publiceras ej

Om

Min profilbild

Erika

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela