erikao

Jag är en trettioårig tvåbarnsmor, som delar med mig av det som händer i mitt liv. Jag har två döttrar, Hilda och Lova samt en underbar sambo som heter Ola. Vi bor i fina Jämtland, där vi precis köpt ett hus.

Från deppowich till gladobert!

Publicerad 2007-05-16 18:12:01 i Allmänt

För två veckor sedan (det var en torsdag) var jag o goa Carro ute o promenerade i Uppsala, mycket snick-snackande o så. Verkligen jättemysigt! Men på kvällen då jag satt i mitt studentrum började jag fundera hit o dit... Hmm... Det var många saker som snurrade i huvudet o bägaren rann till slut över. Jag bokade en resa hem till jämtland för att få medicin mot denna ångest som jag kände... Och medicin fick jag! =) Mys med päronen, en tur till torpet, chaufför, nykter på förfest med våghals o mycket skratt, mysdag m Katten, Johan o Rickard, fika, loppis, akuten. Hann med mycket under den helgen.

                                               


Helgen som var gav mig ännu mer positiv energi. Kontraster att först vara "hemma" i Jämtland till att åka söderut till Skövde... Från ett ställe där våren precis kommit, till ett ställe där sommaren är starkt på g. =)
Mycket mys blev det även denna helg. Fest, utgång, mys, bad, picnic i gräset... Härligt!

                                                         


Helgen ser inte ut att bli sämre... Pensionat Oscarsson öppnar sina dörrar ännu en gång. Fick nyss ett mess att föräldrarna mina sitter i bil på väg mot sydligare breddgrader (Uppsala ja...) På fredag dyker nog ytterligare en gäst upp. Grymlansch!

Kommentarer

Postat av: Jonna

Publicerad 2007-05-17 16:48:33

Låter heltoppen de där!! sitter på ett obokat holiday roosen inn å är pluggobert.. såååå tråkigt!! hoppas ni får de mysigt i helgen!! puss

Postat av: Rickard

Publicerad 2007-05-17 19:56:58

Oooh! Bra att du är en gladobert igen då! :) Snart är det sommar och då blir alla barn glada igen.. :D

Postat av: kat

Publicerad 2007-05-19 17:05:42

hej vännen!! mysigt med spontant besök! hoppas ni har en härlig helg!!

Kommentera inlägget

Publiceras ej

Om

Min profilbild

Erika

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela