erikao

Jag är en trettioårig tvåbarnsmor, som delar med mig av det som händer i mitt liv. Jag har två döttrar, Hilda och Lova samt en underbar sambo som heter Ola. Vi bor i fina Jämtland, där vi precis köpt ett hus.

Tenta, pub, intro och myyys...

Publicerad 2007-02-23 11:30:29 i Allmänt

Igår skrevs det tenta minsann. Kursen ”språkets struktur 5 p.” är avklarad! (förhoppningsvis…)
Jag tyckte det kändes bra att skriva tentan. Det känns som att jag borde ha klarat den, annars
måste jag nog se till att få läsa om alltihopa…

På kvällen var jag och Sanna ute och firade på Orvars (Norrlands nation). Carro följde också
med! Tokmysigt ju! En grekburgare, några glas vin och en massa snicksnack. Sen var man
lagom trött för att trava hemåt.

Nu mellan 12.15 och 14.00 har jag introduktion på kursen som jag ska läsa nu. ”Stil, text och tal”…
Jag hoppas den är roligare än den låter!

Senare åker jag till Skövde och myser. Svårt att hålla sig därifrån… men det är ju inte så konstigt…
Det absolut bästa finns ju där... ;)

Kommentarer

Postat av: rickard

Publicerad 2007-02-26 12:59:44

Var kursen "stil, text och tal" rolig trots allt? Lät ju inte som världens mest upphetsande kurs... :P Hehe.

Kommentera inlägget

Publiceras ej

Om

Min profilbild

Erika

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela