erikao

Jag är en trettioårig tvåbarnsmor, som delar med mig av det som händer i mitt liv. Jag har två döttrar, Hilda och Lova samt en underbar sambo som heter Ola. Vi bor i fina Jämtland, där vi precis köpt ett hus.

Paus!

Publicerad 2014-01-21 14:46:21 i Allmänt

Kanhända att jag är tjatig, men livet leker verkligen nu! Visst sjutton kunde väl sömnen vara bättre, men trots bristen på sömn känner jag mig lycklig och trivs! Jag känner mig värdefull och älskad, kan det bli bättre?! Tänk om det gick att pausa livet för en stund! 

Just nu sitter jag i soffan och myser med mina små tjejer. Vi brukar sitta så en stund efter att Hilda sovit. Kvalitetstid!

Kommentarer

Postat av: Ma

Publicerad 2014-01-22 21:43:20

För mig får du tjata hur mycket du vill! Härligt att du mår så bra, men det är väl klart när man får mysa med de underbaraste ungar som finns!

Kommentera inlägget

Publiceras ej

Om

Min profilbild

Erika

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela