erikao

Jag är en trettioårig tvåbarnsmor, som delar med mig av det som händer i mitt liv. Jag har två döttrar, Hilda och Lova samt en underbar sambo som heter Ola. Vi bor i fina Jämtland, där vi precis köpt ett hus.

Vintern är här! :)

Publicerad 2013-11-11 13:48:46 i Allmänt


Det var två glada tjejer jag fick med mig ut idag. Snö och kyla gjorde att vinterkläderna fick provas för första gången den här vintern. Toppen! Efter att vi lekt på två av de lekplatser vi har i närheten gick vi en sväng. Vilket härligt läge vi bor på! Precis intill vårt hus rinner semsån och vi bor nästan nere vid Storsjön. Härligt!

Kommentarer

Postat av: Ma

Publicerad 2013-11-11 23:58:22

Jättemysigt och härligt att vi börjar få lite vinter.

Kommentera inlägget

Publiceras ej

Om

Min profilbild

Erika

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela