erikao

Jag är en trettioårig tvåbarnsmor, som delar med mig av det som händer i mitt liv. Jag har två döttrar, Hilda och Lova samt en underbar sambo som heter Ola. Vi bor i fina Jämtland, där vi precis köpt ett hus.

Mys- och pysseldag

Publicerad 2013-11-13 13:21:39 i Allmänt

Då Hilda haft en jobbig natt med mardrömmar är det skönt att kunna ta ledigt en dag från förskolan och vara hemma och slappa. Pyjamasen var på fram till lunch. Vi har lekt på Hildas rum, läst böcker sittandes på pottan och vi har pyssat ihop en marackas av en tom toarulle och ris. Det gillades! :) Nu sover båda tjejerna ute i blåsten. Hoppas de vaggas gott en liten stund till! 

Kommentarer

Postat av: Evelina K

Publicerad 2013-11-14 08:41:12

Vilken mysdag det låter som ni haft. Härligt att kunna lyxa till det och ha båda tjejerna hemma

Kommentera inlägget

Publiceras ej

Om

Min profilbild

Erika

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela