erikao

Jag är en trettioårig tvåbarnsmor, som delar med mig av det som händer i mitt liv. Jag har två döttrar, Hilda och Lova samt en underbar sambo som heter Ola. Vi bor i fina Jämtland, där vi precis köpt ett hus.

Finbesök och rulla runt

Publicerad 2013-11-06 18:20:09 i Allmänt

Idag har vi haft finbesök! ...och då menar jag inte rörmokaren, utan finaste Viljar och Carro! Lova blev så till sig att hon vände sig från rygg till mage för första gången. Wiihooo! Hilda vaknade lättare än vanligt då hon hörde att Caga och Tida var här (men var var Keskis?! På bobbe...) Lyckan var gjord då alla var på Hildas rum och lekte! :)

Bilder på småtrollen, innan Hilda vaknade. 

Kommentarer

Postat av: Ma

Publicerad 2013-11-06 21:18:14

Wiihooo!

Kommentera inlägget

Publiceras ej

Om

Min profilbild

Erika

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela