erikao

Jag är en trettioårig tvåbarnsmor, som delar med mig av det som händer i mitt liv. Jag har två döttrar, Hilda och Lova samt en underbar sambo som heter Ola. Vi bor i fina Jämtland, där vi precis köpt ett hus.

Världens bästa morbror och tia!

Publicerad 2013-08-27 13:58:44 i Allmänt

Jämtland har haft fint besök! Johan och Ale har varit här och vi har haft turen att få spendera mycket tid tillsammans! Så himla mysigt! Blåbärsplockning, torpet, djungelhuset, lek, dans, sång och en massa bus! De är verkligen världens bästa morbror och tia! Längtar redan tills vi ses nästa gång!

Kommentarer

Postat av: Tia Aya

Publicerad 2013-08-27 15:13:35

Längtar också! Puss

Postat av: Má

Publicerad 2013-08-27 20:05:57

Dom bästa! Jag längtar också!

Kommentera inlägget

Publiceras ej

Om

Min profilbild

Erika

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela