erikao

Jag är en trettioårig tvåbarnsmor, som delar med mig av det som händer i mitt liv. Jag har två döttrar, Hilda och Lova samt en underbar sambo som heter Ola. Vi bor i fina Jämtland, där vi precis köpt ett hus.

En händelserik vecka!

Publicerad 2012-05-26 21:40:07 i Allmänt

Den här veckan skulle jag ha behövt blogga varje dag egentligen, för att uppdatera allt som vi har gjort. Härligt att sommaren verkar vara starkt på g! =)

Måndag: Promenad runt berget med Kat innan vi gick hem till Sofia och Olivia för att mysa med alla mammor och barn i föräldragruppen. Tog ännu en promenad runt berget då vi gick hem.

    

Tisdag: Min födelsedag! Dagen började riktigt bra med frukost på säng och uppvaktning av mina två godingar. Sååå mysigt! Vi gick en promenad runt berget. Senare kom mina föräldrar hit och åt middag. Sen kom Kat och Rickard hit på lite fika och avlöstes av Hannah och Gustaf som också ville ha lite tårta. Jag hade en toppendag!

           

Onsdag: Vi gick en promenad runt berget med Kat innan vi åkte till Lit för att hälsa på min mormor. Fikade på hennes balkong i det fina vädret. Sen gick vi hem till mina föräldrar och där övernattade jag och Hilda.

    

Torsdag: Vi återvände till Östersund. Tog en promenad runt berget även denna dag och var på den sista föräldragruppsträffen på bvc. På kvällen kom mina svärföräldrar hit och fikade en sväng. Kul!

    

Fredag: Jag och Hilda träffade Jonna och hennes 6-åriga brorson Ville. Gick en sväng på stan, fikade och avslutade med lite lek i badhusparken. Ville och Hilda fattade verkligen tycke för varandra. Så sött! Sedan gick jag och Hilda en långpromenad. På kvällen kom min älskling hem från Sthlm, där han varit sedan onsdag. Mys!

    

Dagen får ett eget inlägg - en härlig dag med stark sommarkänsla! =)

Kommentarer

Postat av: Jonna

Publicerad 2012-05-27 22:09:39

Tack för i fredags! Supertrevligt! Ses snart igen! Kram! Ville sa sen att det bästa med dagen var att träffa hilda:-) kram

Kommentera inlägget

Publiceras ej

Om

Min profilbild

Erika

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela