erikao

Jag är en trettioårig tvåbarnsmor, som delar med mig av det som händer i mitt liv. Jag har två döttrar, Hilda och Lova samt en underbar sambo som heter Ola. Vi bor i fina Jämtland, där vi precis köpt ett hus.

På sommaren...

Publicerad 2010-07-29 20:56:26 i Allmänt

...ska allt hinnas med, utom att blogga! =)

Efter min sista arbetsdag på Ekängen åkte jag och Ola "hemåt". Trots att vi nu bor i Skövde så har man ju liksom hjärtat kvar i Jämtland (sådan patriot som man är...). Vi har varit i Jämtland under hela vår semester hittills och har hunnit med en hel del. Rest hit och dit, träffat familj och vänner, slappat och tränat, badat och fiskat, dundrat och stråkat. Vi har haft en riktigt bra sommar! Och det bästa av allt är att den inte är slut riktigt än!

I morgon styr vi vår riktning mot Arlanda för att åka vidare till en härlig grekisk ö innan Ola börjar jobba igen. Det ska bli riktigt mysigt och skoj!

Jag bjuder på några bilder från sommarens äventyr så länge.

Vackra Jämtland!


Fiske



Familjemys


Kommentarer

Postat av: Ma

Publicerad 2010-07-31 21:52:39

Det har varit en härlig sommar tillsammans med er. Är faktiskt lite avundsjuk på er som åker till Grekland. Toppen att få avsluta sin semester där...i alla fall för Ola som börjar jobba den 9:e. Du har ju några semesterdagar till hemma i Lit. Det känns bra, tycker jag. Vi väntar på dig - pepparkakan. Kram

Kommentera inlägget

Publiceras ej

Om

Min profilbild

Erika

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela