erikao

Jag är en trettioårig tvåbarnsmor, som delar med mig av det som händer i mitt liv. Jag har två döttrar, Hilda och Lova samt en underbar sambo som heter Ola. Vi bor i fina Jämtland, där vi precis köpt ett hus.

Tusslova!

Publicerad 2014-05-04 21:57:58 i Allmänt

Just nu är jag och Hilda ensamma hemma. Ola och Lova är inlagda på sjukhuset... Nu vill jag att lillskruttan ska få bli frisk!

Det hela började med att vi var på Bvc i onsdags och fick veta att Lova gått ner 300 gram i vikt på 2,5 månad. Knepigt, då hon äter som en häst! Torsdagen kaskadspydde hon 2 ggr. Usch... Sen har det lugnat sig lite. Hon har varit tussig och haft svårt att äta. Men idag kaskadkräktes hon igen. Stackarn! Vi ringde 1177, så tyckte vi skulle åka in. De har tagit lite prover m.m. Hoppas det går bra för de i natt! 

Kommentarer

Postat av: Lisa

Publicerad 2014-05-05 11:22:10

Men lilla gumman :(
Hoppas hon mår bättre och att ni får bra hjälp! Molly har varit inlagd på barn två ggr och jag tycker det är bra där iaf!

Krya på dig Lova!

Postat av: Anneli

Publicerad 2014-05-05 11:53:36

Inte kul när ens barn blir sjuk. Jag hoppas att hon blir frisk snart och att hela familjen är samlad hemma igen.
Det är tur att ni har nära till sjukhuset.

Ge henne en krya på sig kram från mig Erika !

Kommentera inlägget

Publiceras ej

Om

Min profilbild

Erika

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela