erikao

Jag är en trettioårig tvåbarnsmor, som delar med mig av det som händer i mitt liv. Jag har två döttrar, Hilda och Lova samt en underbar sambo som heter Ola. Vi bor i fina Jämtland, där vi precis köpt ett hus.

Tak över huvudet

Publicerad 2014-05-21 22:00:29 i Allmänt

Ikväll blev altantaket (så gott som) klart! Det enda som saknas är några vindskivor som ska målas och sättas upp. Igår och idag har det varit stenhårt jobb och taket är nu på plats. Nu längtar vi efter våra utemöbler, som förhoppningsvis kommer den här eller nästa vecka. Sen kan vi sitta ute och äta både i solsken och regn. Härligt! 
Här jobbas det för fullt!

Moffas lilla hjälpreda!
Mina små hjärtan!

Mission completed!

Kommentarer

Postat av: Lisa

Publicerad 2014-05-21 22:08:35

Vad härligt! Det är som att få ett extra rum!

Kommentera inlägget

Publiceras ej

Om

Min profilbild

Erika

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela