erikao

Jag är en trettioårig tvåbarnsmor, som delar med mig av det som händer i mitt liv. Jag har två döttrar, Hilda och Lova samt en underbar sambo som heter Ola. Vi bor i fina Jämtland, där vi precis köpt ett hus.

30 år!

Publicerad 2014-05-23 22:08:18 i Allmänt

Oj, vilket firande det har varit i veckan! ...och vilken sommarvecka det varit! Så varmt, så skönt och så himla kul att fylla år! I söndags började firandet med ett kalas ute i trädgården här i Lugnvik. Vad många fina människor jag har runt mig. De är helt klart de allra bästa! Det var 16 vuxna och fyra småknoddar som myste i värmen, åt gott och hade det gött. Jag erkänner att jag blev bortskämd... och det kändes bra! ;)
 
Firandet fortsatte förstås igår då jag faktiskt fyllde år. Hela 30 år! Inte illa... Jag och Lova började firandet med att inviga vårt fina tak över altanen genom att äta lunch där. Jag åt bland det godaste jag vet - Sushi! Mmmm... Senare på eftermiddagen kom Ola hem från jobbet och mina föräldrar dök upp med min mormor och hennes bror Torsten. Mamma bjöd på middag och Ica Maxi bjöd på tårta till efterrätt. Även denna dagen blev jag riktigt bortskämd. Jag fick ett elpiano, en pianopall, ett par hörlurar, en stavmixer med tillbehör och en resa till Prag (med tillhörande barnvakt). =) Fantastiska presenter!!! Då barnen sov och gästerna åkt hem satte jag och Ola oss ute på altanen, öppnade en champagne, åt jordgubbar och choklad och bara njöt av livet. Jag hade en så fantastiskt bra dag! Svårt att se att den kunnat bli bättre!

Kommentarer

Postat av: Ma

Publicerad 2014-05-23 22:47:30

Ja, vilket firande! Allt det är du värd flera gånger om! Kram!

Kommentera inlägget

Publiceras ej

Om

Min profilbild

Erika

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela