erikao

Jag är en trettioårig tvåbarnsmor, som delar med mig av det som händer i mitt liv. Jag har två döttrar, Hilda och Lova samt en underbar sambo som heter Ola. Vi bor i fina Jämtland, där vi precis köpt ett hus.

Våffeldagen

Publicerad 2014-03-25 14:02:27 i Allmänt


Jag och Hilda firade våffeldagen med banan- och blåbärsvåfflor. Smaskens! 

Lova känns lite bättre idag, men vi har inte sovit så mycket i natt... Lova har kanske sovit, men inte så gott. Gnytt och gråtit flera ggr varje timme, så i natt fick hon till slut sova hos mig. Varmt! Hon var som en kammin! Men som sagt, hon känns lite bättre idag. Idag har hon ju faktiskt varit på golvet och lekt lite. Imorgon tänker hon vara helt frisk! Kanske...?

Kommentarer

Kommentera inlägget

Publiceras ej

Om

Min profilbild

Erika

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela