erikao

Jag är en trettioårig tvåbarnsmor, som delar med mig av det som händer i mitt liv. Jag har två döttrar, Hilda och Lova samt en underbar sambo som heter Ola. Vi bor i fina Jämtland, där vi precis köpt ett hus.

30 år är mycket bra att fylla!

Publicerad 2014-06-06 12:53:39 i Allmänt

Ola och småtjejerna har åkt till Gärdnäs för en liten stund sedan. Jag sitter lugnt i solen och inväntar hämtning för att åka till Skålan för att fira med brudgänget att vi alla fyllt 30 år. :) Ser verkligen fram emot detta. Massor av kvalitetstid! Utan ungar och karlar... Vilket inte händer så ofta nu för tiden. Så himla kul! 

I söndags tog jag tag i mig själv och köpte en crosstrainer för pengar jag fått av Olas föräldrar. Så nu finns inga ursäkter längre. ;) Nä, men jag har sagt att jag ska ut och springa minst en gång i veckan och denna och styrketräningen får vara komplement. Har varit duktig och tränat på ett eller annat sätt varje dag den här veckan. Så nu finns det plats  för att fira i helgen. ;)
I veckan hämtade jag ut mitt nya pass. Det gamla gick ut för två år sedan... Ett tecken på att jag haft annat för mig i livet än att resa de senaste åren. Men nu var jag ju tvungen att fixa ett nytt pass då jag och Ola drar till Prag om 2,5 vecka!!! :) Igår var jag turistig och beställde en liten guide med karta över Prag. Ser fram emot detta!
Sist men inte minst bjuder jag på några fina bilder på döttrarna. Pianot jag fick av mina föräldrar har uppskattats av fler än mig. Härligt!

Kommentarer

Kommentera inlägget

Publiceras ej

Om

Min profilbild

Erika

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela