erikao

Jag är en trettioårig tvåbarnsmor, som delar med mig av det som händer i mitt liv. Jag har två döttrar, Hilda och Lova samt en underbar sambo som heter Ola. Vi bor i fina Jämtland, där vi precis köpt ett hus.

Promenad med tjejerna

Publicerad 2014-02-17 14:11:14 i Allmänt

På förmiddagen idag har vi varit ute och lekt. Mysigt! Vi provade som vanligt båda lekplatserna i området. Då Lova vaknat gick vi på en promenad. Så skönt väder!

Annars har vi en rätt tuff period här hemma, då pappa Ola är iväg med jobbet. Han har precis varit i Sydafrika från fredag till fredag, hemma lördag-söndag och nu är han iväg igen. Kommer tillbaka sent på torsdagkväll. Lova har haft rätt så tuffa nätter... Hon gnyr och vaknar till emellanåt. Vissa nätter har jag varit till henne 1 gång/timme. Tror det är magen som stökar nu när hon äter en hel del "vanlig" mat. Hilda har passande nog kommit in i en trotsperiod och allt ska testas. Det gäller att man står på sig och orkar med hennes humörsvängningar... Imorgon ska hon till förskolan en sväng. Då hjälper moffa till att skjutsa henne. (Tack för det!) Jag och Lova ska på Bvc. Spännande!

Kommentarer

Kommentera inlägget

Publiceras ej

Om

Min profilbild

Erika

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela