erikao

Jag är en trettioårig tvåbarnsmor, som delar med mig av det som händer i mitt liv. Jag har två döttrar, Hilda och Lova samt en underbar sambo som heter Ola. Vi bor i fina Jämtland, där vi precis köpt ett hus.

Full rulle och snorfabrik...

Publicerad 2014-02-24 14:02:23 i Allmänt

Här är det som vanligt full rulle... Inte just nu. Tjejerna sover ute i vagnen. Inte alltid de lyckas pricka in det samtidigt. Jag har passat på att måla ett element under tiden, men nu ligger jag i soffan och har druckit en kopp kaffe. Skönt och gott! 

Ola är "hemma" och jobbar nu. Vilken lyx att han kommer hem efter jobbet! :) Jag, Hilda och Lova är hemma och försöker göra så lite som möjligt, då vi alla är förkylda... Hilda har suttit och spelat på "paddan" en hel del idag. Lova har svårt att ta det lugnt. Hon har ju så mycket att upptäcka!!

Kommentarer

Kommentera inlägget

Publiceras ej

Om

Min profilbild

Erika

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela