erikao

Jag är en trettioårig tvåbarnsmor, som delar med mig av det som händer i mitt liv. Jag har två döttrar, Hilda och Lova samt en underbar sambo som heter Ola. Vi bor i fina Jämtland, där vi precis köpt ett hus.

En mysig helg i Gärdnäs

Publicerad 2014-04-07 07:45:33 i Allmänt

I fredags packade vi in oss i bilen och åkte 18 mil norrut, till barnens farmor och farfar i Gärdnäs. En rätt så lång väg att åka, men vi passar på att åka en tid då vi åtminstone tror att barnen ska kunna sova. Det gick jättebra! 

Väl framme tog vi det mest lugnt, var ute och gick, åt god mat, hälsade på tuppen, var ute och lekte m.m. Jag och Ola följde med en barndomskompis till Ola och åkte skoter och fiskade lite. Kul med lite äventyr utan småtrollen också. 

Nåt annat som barnen har roats av är förstås katterna. Jag tror att Sluggo och Messi var rätt så nöjda då vi åkte igår. ;) 
När vi var på väg hem åkte vi in i Lit en sväng för att gratta min mormor som fyllde 91 år igår. Vi åt middag hos mina föräldrar innan vi åkte hem.

Hos "mommamomma" undersökte Hilda hennes smyckeskrin, vilket slutade med att hon fick ett halsband. Nöjd och glad tjej: "Hilda fyller år!" ;)

Kommentarer

Postat av: Ma

Publicerad 2014-04-08 19:55:25

Fantastiskt fina bilder, speciellt barnen och farmor i fönstret!

Kommentera inlägget

Publiceras ej

Om

Min profilbild

Erika

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela