erikao

Jag är en trettioårig tvåbarnsmor, som delar med mig av det som händer i mitt liv. Jag har två döttrar, Hilda och Lova samt en underbar sambo som heter Ola. Vi bor i fina Jämtland, där vi precis köpt ett hus.

En härlig påskhelg!

Publicerad 2014-04-20 21:35:17 i Allmänt

Jag har haft en riktigt bra påskhelg med mina nära och kära! Vi har varit ute en massa, lekt, varit på torpet och promenerat.

Vi har tillbringat helgen i Lit hos mina föräldrar. Min bror Johan och hans fru Alejandra har varit "hemma" från Göteborg. Så himla kul! Vi har även passat på att umgås med min momma och hennes bror Torsten, Så mysigt när hela familjen är samlade! 
På påskaftonsmorgonen hade vi haft besök av påskharen. Den dök upp flera gånger under dagen, men sprang fort så vi hann inte se den. Den hade lämnat ägg under rumsbordet, bakom bilen och sista gången ringde påskharen på min telefon och sa att den lånat Hildas cykel. Haren berättade att den lämnat tillbaka trehjulingen utanför huset. Toppen! 

Kommentarer

Postat av: Ma

Publicerad 2014-04-23 19:09:20

En riktig myshelg!

Kommentera inlägget

Publiceras ej

Om

Min profilbild

Erika

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela