erikao

Jag är en trettioårig tvåbarnsmor, som delar med mig av det som händer i mitt liv. Jag har två döttrar, Hilda och Lova samt en underbar sambo som heter Ola. Vi bor i fina Jämtland, där vi precis köpt ett hus.

Hilda Klättermus

Publicerad 2013-09-20 14:16:31 i Allmänt



Igår skedde den första Klättermus-olyckan. Hilda hade ställt sig på en pall för att nå dit hon ville. Då hon skulle kliva ner åkte pallen bakåt och Hilda framåt. Oj oj oj... Blod, smärta och framförallt rädsla (på flera håll)! Men Hilda imponerar och är en tuff tjej, så det gick hyfsat bra trots omständigheterna.

Då jag senare pratade med mina föräldrar uttryckte jag att hon kanske lärt sig något av det... Min kära pappa svarade med lite ironi i rösten: "Tror du det?! Jag är ju 55 år...!" Så nu vet jag vart Hilda fått dessa Klättermus-gener... 



Kommentarer

Postat av: Ma

Publicerad 2013-09-21 08:08:49

Tur i oturen. Jag är lika rädd när dessa två håller på med sin klättring. Det är nog som du säger, Erika... De har nog varit apor i ett tidigare liv.

Kommentera inlägget

Publiceras ej

Om

Min profilbild

Erika

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela