erikao

Jag är en trettioårig tvåbarnsmor, som delar med mig av det som händer i mitt liv. Jag har två döttrar, Hilda och Lova samt en underbar sambo som heter Ola. Vi bor i fina Jämtland, där vi precis köpt ett hus.

Ska jag verkligen bli mamma?

Publicerad 2013-05-13 14:09:35 i

Livet är bra knepigt. Det ena leder till det andra och det förändras hela tiden. Idag är jag hemma och slöar - tar hand om mig... Snart ska jag pallra mig till Hildas förskola och hämta henne.

Tänk att jag snart ska bli mamma, igen! Det känns helt galet. Många funderingar snurrar i huvudet. Inser att Hilda börjar bli en stor tjej och tänk vad stor hon kommer vara i juli!

Kommentarer

Postat av: Ma

Publicerad 2013-05-13 15:27:43

Ja Hilda är en stor och duktig tjej, men hälsa att det går bättre på pottan om byxorna är av.
...och tänk vilken stor tjej jag har då! Kram

Kommentera inlägget

Publiceras ej

Om

Min profilbild

Erika

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela