erikao

Jag är en trettioårig tvåbarnsmor, som delar med mig av det som händer i mitt liv. Jag har två döttrar, Hilda och Lova samt en underbar sambo som heter Ola. Vi bor i fina Jämtland, där vi precis köpt ett hus.

Mysdag i Lit

Publicerad 2013-06-29 21:14:53 i Allmänt

Idag har vi varit i Lit och provat den fina sandlådan som "Totatch" (dvs. moffa) snickrat till Hilda. Den funkade utmärkt att leka i! Vi har även haft några kaffebjudningar i min gamla lekstuga, som även den är byggd av Hildas moffa.
 
Höjdpunkten idag var nog trots allt då mommamomma Gertie och Torsten kom förbi för att fika. Så mysigt! Då passade Hilda på att sparka boll med Torsten också! Kul!
 
 
 

Kommentarer

Postat av: Ma

Publicerad 2013-07-03 21:55:24

Ja, det blev en riktig höjdardag! Alltid roligt att ni vill vara hos oss och extra roligt med kaffefrämmandet! Kram!

Kommentera inlägget

Publiceras ej

Om

Min profilbild

Erika

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela