erikao

Jag är en trettioårig tvåbarnsmor, som delar med mig av det som händer i mitt liv. Jag har två döttrar, Hilda och Lova samt en underbar sambo som heter Ola. Vi bor i fina Jämtland, där vi precis köpt ett hus.

Kärlek

Publicerad 2013-06-25 13:55:20 i Allmänt

Det är rätt lustigt det jag går igenom just nu. Enligt tidtabell ska det om tolv dagar dyka upp (eller dimpa ner) en liten människa som jag kommer att älska mest av allt i hela världen. Lika mycket som jag redan älskar både Hilda och Ola. Jag kommer ju inte dela upp den kärleken, utan det kommer ju bara bli mer. Häftigt!

Kommentarer

Postat av: Lisa

Publicerad 2013-06-26 20:48:35

Fin bild!!! Åh så nära det är nu:)

Postat av: Erika

Publicerad 2013-06-26 21:38:41

Jo, nu är det verkligen nära. Känns overkligt! Tiden har gått så fort och det är svårt att förstå att vi snart är fyra. :)

Postat av: Evelina

Publicerad 2013-06-27 21:57:18

Fina du! En kärleksspridare är vad du är!

Kommentera inlägget

Publiceras ej

Om

Min profilbild

Erika

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela