erikao

Jag är en trettioårig tvåbarnsmor, som delar med mig av det som händer i mitt liv. Jag har två döttrar, Hilda och Lova samt en underbar sambo som heter Ola. Vi bor i fina Jämtland, där vi precis köpt ett hus.

Två veckor

Publicerad 2013-07-18 20:12:03 i Allmänt

Idag har Lova haft flera premiärer.

•Vi har varit på Bvc för första gången. Både Lova och Hilda fick lägga/ställa sig på vågen och det gick så bra.

•Lova testade napp för första gången. Mmm, vad det smaskades!

•Babysittern fick dig en premiärsittning. Ja, den verkade också gå hem.

Kommentarer

Postat av: Ma

Publicerad 2013-07-18 23:06:00

Stortjejer! Kram!

Postat av: Lisa

Publicerad 2013-07-19 15:59:47

Det blir mkt premiärer:)

Vad var det för vikt och längd på lillasyster då?

Precis den där nappen har Tuva i munnen nu:) eller ja
inte precis sen såklart utan en likadan :)

Kramar

Postat av: Erika

Publicerad 2013-07-19 21:52:55

Ja, nu var lillasyster redan uppe på 3770 g. Hon växer och frodas. :)

Kommentera inlägget

Publiceras ej

Om

Min profilbild

Erika

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela