erikao

Jag är en trettioårig tvåbarnsmor, som delar med mig av det som händer i mitt liv. Jag har två döttrar, Hilda och Lova samt en underbar sambo som heter Ola. Vi bor i fina Jämtland, där vi precis köpt ett hus.

Overkligt...

Publicerad 2013-07-03 21:57:54 i Allmänt

Varför är det svårare att förstå att jag ska bli mamma den här gången?! Det borde ju inte vara så... Eller?

När som helst skulle vi kunna behöva åka in till förlossningen. Känns märkligt och ofattbart!

Ska bli mycket spännande att se hur livet förändras den här gången. Hur kommer mitt lilla hjärta ta det, att hon blir storasyster? Skönt att det är sommar och att Ola kommer vara ledig lite längre med oss.

Kommentarer

Postat av: Ma

Publicerad 2013-07-09 09:29:31

Såååå söt!

Kommentera inlägget

Publiceras ej

Om

Min profilbild

Erika

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela