erikao

Jag är en trettioårig tvåbarnsmor, som delar med mig av det som händer i mitt liv. Jag har två döttrar, Hilda och Lova samt en underbar sambo som heter Ola. Vi bor i fina Jämtland, där vi precis köpt ett hus.

Pysseldag igen

Publicerad 2013-12-18 15:41:32 i Allmänt

Då jag hört att vinterkräksjukan börjat härja har jag valt att hålla Hilda hemma, för att minska risken att bli sjuka inför jul. Jag har ju möjligheten att göra så... Idag sov jag, Lova och Hilda till åtta (skönt!), åt frukost och sen åkte vi till stan en sväng. Hilda slocknade på bussen på väg hem. Hon fick fortsätta sova, trots att lunchen blev lidande... När hon vaknade ville hon pyssla ihop pepparkakshuset vi köpt (ja jag vet, men jag orkade inte baka nåt eget...). Det var jättemysigt! Hilda smakade en nonstop, men det var "blä". Däremot de små marshmallows som jag tänkte skulle pynta huset, pyntade snarare Hildas mage. Jaja, så kan det gå. Haha!


Kommentarer

Postat av: Ma

Publicerad 2013-12-19 07:11:10

Ni ser ut att ha det mysigt! Kram

Postat av: Lisa

Publicerad 2013-12-20 15:09:53

Jag har aldrig gjort ett eget pepparkakshus utan har bara köpt delar. Har du gjort det någongång?

Kommentera inlägget

Publiceras ej

Om

Min profilbild

Erika

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela