erikao

Jag är en trettioårig tvåbarnsmor, som delar med mig av det som händer i mitt liv. Jag har två döttrar, Hilda och Lova samt en underbar sambo som heter Ola. Vi bor i fina Jämtland, där vi precis köpt ett hus.

Dags för ett nytt inlägg nu va?

Publicerad 2012-11-13 18:20:55 i

Tiden rusar nästan ifrån en. Hilda också... Hon är 1 år och 3 månader och det är full fart. Hon har glömt hur man går... Nu är det springa eller klättra som gäller.

Förändringar i livet och jag jobbar för fullt. Jag fick ju nytt jobb under mammaledigheten och trivs riktigt bra på Primus.

Nu testar jag att blogga från min iPhone. Fått kommentarer om att det var allt för länge sedan jag uppdaterade och att den här appen ska underlätta bloggandet framöver. ;)

Kommentarer

Postat av: Lisa

Publicerad 2012-11-13 19:46:48

Bra :) du klarade uppdraget! Syns imorgon :)

Postat av: Ma

Publicerad 2012-11-24 23:04:48

Roligt att läsamdin blogg igen!

Kommentera inlägget

Publiceras ej

Om

Min profilbild

Erika

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela