erikao

Jag är en trettioårig tvåbarnsmor, som delar med mig av det som händer i mitt liv. Jag har två döttrar, Hilda och Lova samt en underbar sambo som heter Ola. Vi bor i fina Jämtland, där vi precis köpt ett hus.

Torpet - vilket paradis!

Publicerad 2012-05-26 22:07:38 i Allmänt

Då vi har en "väckarklocka" i det här huset som trallar mycket tidigt nu för tiden hinner vi oerhört mycket på dagarna! Det är tur att våran klocka är så fin och att hon trallar! I morse hörde vi henne redan kl 5... Då klockan var halv elva hade vi både varit på Willys och storhandlat, återvänt hem med varorna, varit på barnens hus och handlat flytväst och lite andra grejer till Hilda och vi var på väg till Häggenås.

Vi började vistelsen i Häggenås genom att fira Torsten som fyllt 85 år. Vi har sått i vårt trädgårdsland, myst med nära och kära, haft picknick och njutit av att se att min mormor vara och greja på torpet igen (orkade ta sig dit i oktober senast...) Sedan blev vi bjudna på middag på altanen hemma hos mina föräldrar - tjälaknul och potatisgratäng. Mmm... Innan vi åkte hem fick Hilda gunga en sväng. Vilket hon verkar gilla skarpt! =) Det har varit en toppendag!

                 
  
          

     

Kommentarer

Postat av: Ma

Publicerad 2012-05-28 11:45:36

Ja, vilken mysig dag vi hade och vad roligt att mamma/momma/mommamomma ville och orkade följa med på torpet.

Postat av: Karolin

Publicerad 2012-05-28 18:21:38

Bilden på Gertie och Hilda är ju bara för bra! :)

Ser ut som om ni har det bra :)



Kram från Trondheim

Postat av: Ella

Publicerad 2012-05-30 20:50:04

Jag håller med Karro, bilden på Hilda och din mormor är himla härlig! :)

Kommentera inlägget

Publiceras ej

Om

Min profilbild

Erika

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela