erikao

Jag är en trettioårig tvåbarnsmor, som delar med mig av det som händer i mitt liv. Jag har två döttrar, Hilda och Lova samt en underbar sambo som heter Ola. Vi bor i fina Jämtland, där vi precis köpt ett hus.

Min första morsdag!

Publicerad 2012-05-28 09:00:59 i Allmänt

    

Tänk att jag gjort denna underbara lilla varelse! Den 9 augusti 2011 ändrades mitt liv ganska rejält, då Hilda kom till världen. Efter denna händelse fick jag en titel som igår var extra mysig att ha. Ola och Hilda pysslade hand om mig lite extra då det var min första morsdag. Dagen började med en mysig frukost och därefter for vi ut och handlade en sväng. Hilda fick vara med om sitt första "restaurang"-besök... på McDonalds... =) Vi var ute och gick i det heeelt underbara vädret. Sol och värme - Nu är det sommar! Vi slappade på en picknickfilt utanför huset och jag blev bortskämd med en heeelt underbar middag! Grillad oxfilé med ugnsrotsaker, en kall sås och melonsalsa. Mmm... Glass med chokladkross till efterrätt. Därefter fick jag choklad och lotter och vi njöt av sommarkvällen på vår balkong. Inte bara på morsdag, utan alla dagar, är jag så lycklig att jag har Ola och Hilda!
 
              

Kommentarer

Postat av: Ma

Publicerad 2012-05-28 11:43:54

...och tänk vad lyckliga dom är som har dig!!!

Den uppvaktningen var du värd!!! KRAM

Kommentera inlägget

Publiceras ej

Om

Min profilbild

Erika

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela