erikao

Jag är en trettioårig tvåbarnsmor, som delar med mig av det som händer i mitt liv. Jag har två döttrar, Hilda och Lova samt en underbar sambo som heter Ola. Vi bor i fina Jämtland, där vi precis köpt ett hus.

Hilda 9 månader

Publicerad 2012-05-09 17:34:03 i Allmänt

Idag har Hilda levt sitt liv lika länge utanför magen som inuti min mage. Det är rätt så häftigt!

    

För 9 månader sedan var Hilda ett litet knyte som mest bara åt och sov. Nu är det andra bullar... Full fart på vår lilla tjej, som gör allt för att bli stor. Hon är så stolt över sina framsteg! 

                      

Natten som var har inte varit så god... Vet inte om Hilda drömmer mardrömmar eller vad det är, men hon sover oroligt lite då och då nu för tiden. Så jag och Hilda har "bara" varit hemma, myst och återhämtat. Farmor Gunnel hade övernattat här, så hon var här på förmiddagen. Kul att ha sällskap, men synd att Hilda sovit så dåligt så att vi inte kunde hitta på nåt innan Gunnel skulle återvända hemåt. Hilda fick present av farmor då hon kom igår. Hilda fick en fin liten katt. =) Jag och Ola fick godsaker från den jämtländska naturen. 11 öringar, kantareller och älgfärs. Vilken lyx! 

                

Kommentarer

Postat av: Ma

Publicerad 2012-05-09 20:16:09

Stortejej, gotjej...

Postat av: Sara.K

Publicerad 2012-05-10 18:58:55

Grattis grattis Hilda!!M

Kommentera inlägget

Publiceras ej

Om

Min profilbild

Erika

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela