erikao

Jag är en trettioårig tvåbarnsmor, som delar med mig av det som händer i mitt liv. Jag har två döttrar, Hilda och Lova samt en underbar sambo som heter Ola. Vi bor i fina Jämtland, där vi precis köpt ett hus.

Härliga fredag!

Publicerad 2012-03-02 08:37:55 i Allmänt

Vad roligt det är att få kommentarer på sin blogg. Tack speciellt till Sandra, för att det var så otippat! Kul att du läser min blogg! Vore kul om ni som läser kunde lägga en liten kommentar, så att jag får veta vilka ni är. Vänner som ovänner (vet inte om jag har nån sån...), känd som okänd, vem du än är! =) 

Idag då Ola slutat jobba ska vi packa bilen och åka till Gärdnäs. Vi har insett att även om vi inte ska så långt och bara vara borta nån dag är det en hel del som ska med nu för tiden. Men det ska bli himla mysigt att komma iväg!

Hilda börjar bli en stor tjej och har fått sin första lilla tand. Så det är väl nu jag som ammande mamma ska börja bli orolig..? ;) Med den lilla "bissingen" har det kommit att vi har en tjej som sover oroligt och verkar ha lite ont samt nya rutiner. Nu gäller det att borsta den lilla gadden morgon och kväll.

         

Jag har en förkärlek till dessa "pippi-tröjor". Drömmen är ju att jag ska kunna sticka en egen nån gång... Men för några veckor sedan köpte jag min första. Helt underbar! =) Häromdagen då jag gick på stan och fick syn på en liten liten "pippi-tröja" kunde jag inte låta bli att köpa den till min lilla tös. Så nu har vi en varsin! Visst är de fina!

         

Kommentarer

Postat av: Ma

Publicerad 2012-03-02 11:17:49

Vilka underbara tröjor! Hoppas ni får en skön helg i Gärdnäs, med massor av solsken. Hälsa farmor och farfar! Kram kram

Postat av: Kristina P

Publicerad 2012-03-03 17:51:40

Jag tittar in här med jämna mellanrum. Så kul att de hur tösen växer och vad ni har för er.

Superfina tröjor förresten =)

Kommentera inlägget

Publiceras ej

Om

Min profilbild

Erika

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela