erikao

Jag är en trettioårig tvåbarnsmor, som delar med mig av det som händer i mitt liv. Jag har två döttrar, Hilda och Lova samt en underbar sambo som heter Ola. Vi bor i fina Jämtland, där vi precis köpt ett hus.

Framsteg varje dag!

Publicerad 2012-03-07 14:59:25 i Allmänt

Nu händer det verkligen mycket runt omkring vår lilla tös, som inte känns så himla liten längre!

En tand har krypit fram, hon sitter själv utan stöd, för någon dag sedan stod hon som en toka på alla fyra med rumpan upp i vädret. Hon vänder sig både hit och dit och visar verkligen att hon vill framåt. Det är kul att se att det sker sådana stora framsteg. Häromdagen då vi var hos min mormor höll Hilda på att greja med kroppen sin, både hit och dit, upp och ner. Mormor sa att hon snart skulle börja krypa... Får väl se om hon har rätt... Det känns både och kan jag säga. Då kommer det antagligen bli full fart här hemma, men vi slipper ha en frustrerad tös som bara vill ta sig framåt och röra på sig.

Bjuder på två bilder från babygymmet. Den översta bilden är tagen den 20 augusti 2011 (Hilda 11 dagar) och den nedre bilden är tagen 5 mars (Hilda knappt 7 månader). Rätt så häftigt att se vilken skillnad det blivit på vår dotter under den här tiden. Ni som inte är föräldrar - bli det! Det är skithäftigt att få följa ett barns utveckling på så nära håll! =)

      

      

Kommentarer

Postat av: Ma

Publicerad 2012-03-07 15:48:47

Vilken stortjej! Världens sötaste och goaste!

Postat av: Sofia

Publicerad 2012-03-07 19:32:37

Vad duktig hon är!

Postat av: Anneli

Publicerad 2012-03-07 19:40:16

Toppen bra blogg. Den är kul att läsa, man ser vilka framsteg Hilda gör..

Kommentera inlägget

Publiceras ej

Om

Min profilbild

Erika

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela