erikao

Jag är en trettioårig tvåbarnsmor, som delar med mig av det som händer i mitt liv. Jag har två döttrar, Hilda och Lova samt en underbar sambo som heter Ola. Vi bor i fina Jämtland, där vi precis köpt ett hus.

Ett gott skratt...

Publicerad 2012-03-28 19:45:46 i Allmänt

Om det är så att ett gott skratt förlänger livet, har Hilda förlängt min glada mormors liv en hel del idag. Det gör hon bara genom att visa sig tror jag, men min 89-åriga mormor har verkligen skrattat idag. Härligt! "Hahaha... Nä, nu har jag skrattat så jag har ont i magen! Hahaha..."

      

             

Kommentarer

Postat av: Ma

Publicerad 2012-03-28 20:06:58

Villen tur min mamma har som får mysa tillsammans med er. Vilken vitaminkick för henne (och för mig)! Kram

Postat av: Sofia

Publicerad 2012-03-29 21:17:22

Ja småttingarna är onekligen väldigt uppskattade av den äldre generationen!

Kommentera inlägget

Publiceras ej

Om

Min profilbild

Erika

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela