erikao

Jag är en trettioårig tvåbarnsmor, som delar med mig av det som händer i mitt liv. Jag har två döttrar, Hilda och Lova samt en underbar sambo som heter Ola. Vi bor i fina Jämtland, där vi precis köpt ett hus.

En blivande konstnär?

Publicerad 2012-06-26 20:58:45 i Allmänt

           
                                                           (Hilda 10,5 mån)

Ikväll har vi gjort nåt nytt - Hilda fick prova sina fingerfärger. =) Hon tog färg på handen direkt och drog fingrarna på sitt papper. Sen, som med allt annat, hamnade det i munnen... Att det inte var nån höjdare syndes tydligt på Hildas kroppsspråk. Då tappade hon stinget en liten stund, men var snabbt på banan igen och började hamra med händerna på hennes papper. När hon var nöjd med att måla, fick hon kliva i lite gul färg och vi tryckte hennes fot. Vi avslutade det hela med ett välbehövligt bad. Behöver jag säga att vi har det rätt så mysigt här hemma? =)

Appropå rubriken... En blivande konstnär är fel att säga. Hon är ju redan en liten konstnär!

Kommentarer

Postat av: Ma

Publicerad 2012-07-01 08:48:03

En liten pysseltjej, men hon har ju det hon brås på. :)

Kommentera inlägget

Publiceras ej

Om

Min profilbild

Erika

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela