erikao

Jag är en trettioårig tvåbarnsmor, som delar med mig av det som händer i mitt liv. Jag har två döttrar, Hilda och Lova samt en underbar sambo som heter Ola. Vi bor i fina Jämtland, där vi precis köpt ett hus.

Mmmm, som i myshelg!

Publicerad 2012-06-04 14:53:07 i Allmänt

Helgen som passerade var verkligen en helg att minnas! Äntligen kom tomten med min julklapp! Som jag har längtat! ;) Jag och Ola åkte till Åre för att rå om varandra ordentligt Vi skulle bo bra, äta och dricka gott, njuta av bastu, bad och av varandra! Det var första gången som jag och Hilda inte sov under samma tak. Så nödvändigt, för både henne och för mig. Men det är egentligen först nu som det var möjligt, då Hilda tidigare ammat nattetid (tills för ungefär en månad sedan). Innan vi åkte kändes det spännande, men jag var övertygad om att det skulle gå bra för oss båda. Hilda fick vara hos momma och moffa under helgen, vilket hade gått jättebra. De har ju tillbringat mycket tid tillsammans, både då jag och Ola varit med och på egen hand. Det känns riktigt skönt att veta att det gick så bra för Hilda inför kommande övernattningar hemifrån och utan sina föräldrar.

         
Jag och Ola hade i alla fall en toppenhelg! Så mysigt att få rå om varandra! Jag är så kär! =)

Kommentarer

Postat av: Frun

Publicerad 2012-06-04 15:53:27

Mysigt!

Postat av: Ma

Publicerad 2012-06-04 17:36:18

Tänk att det äntligen blev av och ni var väl värda att få ha det så där mysigt. Jag tror att vi, momma och moffa, hade det lika mysigt och det kändes som Hilda trivdes också. Vi gör gärna om det!

Postat av: Sofia

Publicerad 2012-06-04 20:39:26

Åh vad härligt det lät! Nästan en smula avundsjuk ;)

Kommentera inlägget

Publiceras ej

Om

Min profilbild

Erika

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela