erikao

Jag är en trettioårig tvåbarnsmor, som delar med mig av det som händer i mitt liv. Jag har två döttrar, Hilda och Lova samt en underbar sambo som heter Ola. Vi bor i fina Jämtland, där vi precis köpt ett hus.

Midsommarafton 2012

Publicerad 2012-06-23 08:10:00 i Allmänt

Igår var det midsommarafton. Vi började dagen med en sillunch borta vid Lillsjön, hemma hos Babban (Carros mamma). Vi njöt av solens sken, god mat och Carros goda tårta. Hilda stod för underhållningen och höll låda trots hennes förkylning. Babban och hennes lika hurtiga mor drog till fjälls och skulle vandra under dagen och vi andra fortsatte med vårt trädgårdshäng. Senare, då Hilda sovit sin eftermiddagslur förpassade vi oss till Frösön för en lugn, men mycket trevlig grillkväll.

         

      

Kommentarer

Kommentera inlägget

Publiceras ej

Om

Min profilbild

Erika

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela