erikao

Jag är en trettioårig tvåbarnsmor, som delar med mig av det som händer i mitt liv. Jag har två döttrar, Hilda och Lova samt en underbar sambo som heter Ola. Vi bor i fina Jämtland, där vi precis köpt ett hus.

Är sommaren här nu?

Publicerad 2012-06-18 20:28:40 i Allmänt

                

Jag och Hilda har haft en toppendag! Först och främst tog Hilda sovmorgon till 07.10. Skönt! Vi vaknade till en riktigt fin och solig dag! På förmiddagen tog vi en promenad/tupplur runt berget och gick sedan förbi frösö strand, där öppna förskolan var och myste. Vi tog bussen hem, åt lunch och lekte på balkongen innan vi tog oss en tur till badhusparken. Där njöt vi av solen, åt mellis och gungade lite. Sen promenerade vi hemåt via affären för att köpa en tidning och en glass. Efter en liten promenad, så att Hilda fick somna, lade jag mig på en filt och slappade då Hilda tog sin eftermiddagsvila på 1,5 h. Vi fick även besök av världens bästa moffa när vi var ute. Kul! Jag och Ola åt middag på balkongen, vilket har hänt alldeles för få gånger i år (pga. brist på sommar!). Vi har busat och myst här hemma ikväll. Nu sover lillstumpan och jag myser i soffan med min kära sambo. Det har varit en jättehärlig dag! =)

                            

                            

Kommentarer

Postat av: Ma

Publicerad 2012-06-18 21:41:10

Äntligen en sommardag. Skönt att kunna ta tillvara på den. Vilken tur morfar hade som fick träffa er. Kram!

Postat av: Kat

Publicerad 2012-06-18 21:59:14

Det enda som saknades var ett inslag av Katarina ;)

Postat av: Sofia

Publicerad 2012-06-19 20:00:55

Näe, sommaren var bara hit på en kort visit. Nu dröjer det säkert tre veckor till nästa gång ;)

Kommentera inlägget

Publiceras ej

Om

Min profilbild

Erika

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela