erikao

Jag är en trettioårig tvåbarnsmor, som delar med mig av det som händer i mitt liv. Jag har två döttrar, Hilda och Lova samt en underbar sambo som heter Ola. Vi bor i fina Jämtland, där vi precis köpt ett hus.

Valsjöbyn

Publicerad 2012-07-05 22:09:44 i Allmänt

Den här veckan har vi varit i vår fina stuga i Valsjöbyn - Hildas premiärtur dit! Vi har haft det riktigt bra. Vi har bland annat flyttat gungställning och fiskat. Alla i lilla familjen fick en varsin gädda - Hildas var lite mer kramgo än de andra. =) Ola tog en öring på 4,5 hg och jag en på 8,5 hg. Kul! 
 
   

        

             

   

Kommentarer

Postat av: Ma

Publicerad 2012-07-05 22:30:23

Hildas gädda var i alla fall fin den! Vilka mysiga dagar! Kram

Kommentera inlägget

Publiceras ej

Om

Min profilbild

Erika

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela