erikao

Jag är en trettioårig tvåbarnsmor, som delar med mig av det som händer i mitt liv. Jag har två döttrar, Hilda och Lova samt en underbar sambo som heter Ola. Vi bor i fina Jämtland, där vi precis köpt ett hus.

Vilken mysdag! =)

Publicerad 2012-02-08 21:51:38 i Allmänt

Idag har Hilda fått träffa sina kompisar. Ett riktigt härligt gäng! Jag fick också äran att träffa dem och deras mammor. Det var Marta i föräldragruppen som bjudit hem alla mammor och barn på lunch. Riktigt mysigt! Hilda hade så roligt (som vanligt då vi är ute på äventyr) att hon inte ville sova, trots att hon var trött. Hon hade nästan somnat innan jag lade henne i vagnen. Vi promenerade hem, jag bar upp henne och hon fick fortsätta sova på balkongen. Hon sov i 3 h! Bjuder på några bilder på våra godingar.

          

                  

På eftermiddagen kom mina föräldrar och min mormor förbi en liten sväng. Därefter kom Katarina och vi lagade en oerhört god middag för två. Efter att hon gått gick det bara en halvtimme innan en nyckel sattes i dörren och min kära sambo kom hem. Myyysigt!

Kommentarer

Postat av: Sofia

Publicerad 2012-02-09 20:24:01

Fina kort! Själv tog jag ngra mindre bra och sen glömde jag bort kameran, det var ju såå trevligt! ;) Måste göras om snart!

Kommentera inlägget

Publiceras ej

Om

Min profilbild

Erika

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela