erikao

Jag är en trettioårig tvåbarnsmor, som delar med mig av det som händer i mitt liv. Jag har två döttrar, Hilda och Lova samt en underbar sambo som heter Ola. Vi bor i fina Jämtland, där vi precis köpt ett hus.

På besök i Lit

Publicerad 2012-02-23 09:45:13 i Allmänt

Då Ola åkte till Sydafrika i fredags packade jag och Hilda oss iväg till Lit för att umgås med mina föräldrar. Först fick Hilda sitt vaccin, sen bar det av. Den här gången fick Hilda ingen feber, men hon fick jätteont i sina ben. Stackare! Men efter två alvedon gick det bra igen.

Det har varit jättekul att få mysa med mina föräldrar och Hilda under helgen. Jag tyckte det var så trivsamt att vi stannade till igår (onsdag). Då fick jag ju i alla fall lite vuxet sällskap på kvällarna. Ola kommer hem imorgonkväll. Det ser vi fram emot! =)

Vi har passat på att ta det riktigt lugnt, hälsat på min mormor, busat, badat i det stora badkaret, Hilda fick träffa en ny lurvig kompis, jag har tränat och vi har tagit några riktigt mysiga promenader i det underbara vintervädret.

          

     

          

Kommentarer

Postat av: Ma

Publicerad 2012-02-23 11:54:40

Vilka mysiga dagar det varit att få rå om er lite extra. En riktig vitaminkick för oss gamlingar!

Kram

Postat av: Sandra Berglin

Publicerad 2012-02-28 12:21:01

Så mysigt ni verkar ha det Erika! Roligt att följa er! Kram

Kommentera inlägget

Publiceras ej

Om

Min profilbild

Erika

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela