erikao

Jag är en trettioårig tvåbarnsmor, som delar med mig av det som händer i mitt liv. Jag har två döttrar, Hilda och Lova samt en underbar sambo som heter Ola. Vi bor i fina Jämtland, där vi precis köpt ett hus.

Alla hjärtans dag!

Publicerad 2012-02-15 15:45:37 i Allmänt

Jag måste erkänna att jag gillar alla hjärtans dag! Jag älskar mina nära och kära lika mycket på alla hjärtans dag som alla andra dagar, men jag tycker det är en dag som är väl värd att fira. Jag har kommit på att jag är rätt romantisk... =) Tills Ola kom hem igår gjorde jag ordning en trerätters middag.

Förrätt: Räk och avokado-coctail.
Huvudrätt: Oxfilé, ugnsrotsaker och kantarellsås.
Efterrätt: Vit chokladmousse med hallon.

             

Sen hade jag ramat in ett kort till Ola, eftersom han för någon vecka sedan sa att han skulle vilja ha ett kort på mig och Hilda på sitt kontor på jobbet. Det tyckte jag var så gulligt, så jag fixade det till igår. Jag ramade in ett svartvitt kort av mig och Hilda, samma som jag hade i förra inlägget på bloggen.

Min kära karl kom hem och överraskade mig med fem stora röda rosor (ställde Hilda brevid de och hon var pytteliten i jämförelse med rosorna, kanske måste ta ett kort på det...) och en chokladstrut med jordgubbstryfflar från Åre chokladfabrik. Underbara Ola, du är romantisk du också ska du veta! =)

                           

Avslutningsvis har jag ju det jag brås på... ;) Min kära moder hade gjort ett paket till mig och Ola som vi fick av henne och pappa då vi var där i helgen. Tyvärr blev det ingen vinst, men chokladen kommer vi att njuta av!

                                       

Kommentarer

Postat av: Sofia

Publicerad 2012-02-15 16:31:27

Vilken mysig dag/kväll du ordnade!

Postat av: Ma

Publicerad 2012-02-16 22:09:05

Gulle er!

Postat av: Madde

Publicerad 2012-02-17 12:35:56

Ja du jag är ju inte lika bra på att uppdatera som dig :) brukar gå in o kika här jag med, så vet man vad som väntar ;) Ser ut som ni hade en riktigt god och mysig alla hjärtans kväll. Er förrätt såg spännande ut är det något egenkomponerat?

Kommentera inlägget

Publiceras ej

Om

Min profilbild

Erika

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela