erikao

Jag är en trettioårig tvåbarnsmor, som delar med mig av det som händer i mitt liv. Jag har två döttrar, Hilda och Lova samt en underbar sambo som heter Ola. Vi bor i fina Jämtland, där vi precis köpt ett hus.

Hilda 1 år!

Publicerad 2012-08-09 21:36:07 i Allmänt

    

Jag bjuder på lite bilder från dagens kalas. Tänk att det var ett helt år sedan Hilda kom till världen, in i vår familj och förgyllde vår vardag. Hon verkar vara helnöjd med sin första födelsedag och har firat ordentligt! =) Öppnat paket, ätit tårta, lekt och varit en riktigt glad tjej (som hon oftast är)! Hon hade momma, moffa, farmor, farfar, Magnus och Iréne här på fika. Hon sprang runt och njöt av uppmärksamheten från alla parter. =)

                

        

   

  

Kommentarer

Postat av: Ma

Publicerad 2012-08-09 22:29:40

Tänk att jag varit mormor ett helt år! Vilken fin födelsedag det blev. Hilda verkade ha sååå roligt. Favoritpresentan var nog spelbordet...musik man kan dansa till...i alla fall om man heter Hilda. Tack för en fin dag!

Postat av: Sofia

Publicerad 2012-08-10 17:00:08

Vilken härlig dag ni varkar haft!

Kommentera inlägget

Publiceras ej

Om

Min profilbild

Erika

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela