erikao

Jag är en trettioårig tvåbarnsmor, som delar med mig av det som händer i mitt liv. Jag har två döttrar, Hilda och Lova samt en underbar sambo som heter Ola. Vi bor i fina Jämtland, där vi precis köpt ett hus.

Vi testar mjölkfri gröt från Semper

Publicerad 2012-04-09 17:20:47 i Allmänt

                                

  

Vi har fått äran att testa Sempers mjölkfria gröt! Toppen! Vi valde att prova Havregröt med banan och äpple, från 8 månader. Hilda njöt till fullo av den. Smaskens var det. Det enda Hilda klagade över var att mamma inte var tillräckligt snabb med att mata henne. ;) Vi har än så länge provat den två gånger och första gången tyckte vi att den var lite "blaskig", så andra gången tog vi rågade mått av grötpulvret. Då blev konsistensen bättre. Vi har tidigare provat mjölkfrigröt av andra märken, men det är kul att även Semper tagit fram mjölkfria produkter. Finns tyvärr inte på alla affärer, men det kanske blir så framöver.

Kommentarer

Kommentera inlägget

Publiceras ej

Om

Min profilbild

Erika

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela