erikao

Jag är en trettioårig tvåbarnsmor, som delar med mig av det som händer i mitt liv. Jag har två döttrar, Hilda och Lova samt en underbar sambo som heter Ola. Vi bor i fina Jämtland, där vi precis köpt ett hus.

Att utforska världen...

Publicerad 2012-04-12 16:48:07 i Allmänt

   

Hilda är stolt att hon äntligen kan resa sig på alla fyra! Idag har hon trots en dunderförkylning jobbat som bara den för att utforska den här spännande världen. =)

        


   
                                                       Hej kompis!

Kommentarer

Postat av: Carro

Publicerad 2012-04-13 12:40:21

Haha, guud så söt hon é! Jag tänker låna henne lite i sommar...

Postat av: Ma

Publicerad 2012-04-13 21:53:13

Underbara unge!

Kommentera inlägget

Publiceras ej

Om

Min profilbild

Erika

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela