erikao

Jag är en trettioårig tvåbarnsmor, som delar med mig av det som händer i mitt liv. Jag har två döttrar, Hilda och Lova samt en underbar sambo som heter Ola. Vi bor i fina Jämtland, där vi precis köpt ett hus.

Underbara sommar!

Publicerad 2011-07-24 13:38:56 i Allmänt

Vi njuter fullt ut av sommaren. Tänkte bjuda på lite bilder från det vi sysselsätter oss med. Än så länge har vi bland annat fiskat en del, gjort lite utflykter, lagat mat utomhus, roats av djurlivet i fjällen och umgåtts med nära och kära. Det känns så himla skönt att vi återvänt till Jämtland. Nu kan vi faktiskt göra sådant semestern gått åt till tidigare, även på helgerna. Det har varit en riktigt bra sommar än så länge och det bästa av allt är ju att den inte är slut än och att vi har mycket framför oss! 
16 dagar till beräknad ankomst för vår lilla skatt...

        

        

        

        

Kommentarer

Postat av: Ma

Publicerad 2011-07-24 19:12:38

Ser härligt ut. Så ska det vara! Kram!!!

Kommentera inlägget

Publiceras ej

Om

Min profilbild

Erika

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela