erikao

Jag är en trettioårig tvåbarnsmor, som delar med mig av det som händer i mitt liv. Jag har två döttrar, Hilda och Lova samt en underbar sambo som heter Ola. Vi bor i fina Jämtland, där vi precis köpt ett hus.

Jul och nyår

Publicerad 2011-01-06 22:24:05 i Allmänt

Trots en besvärlig tågresa (blockerad räls pga. urspårat timmertåg, lokhaveri, elfel och annat) kom vi fram "bara" 9 timmar sent på julafton. Det hela slutade med att min kära far satte sig i bilen och hämtade upp oss i Ånge. Det var tur att jag och Ola åkte med samma tåg som Johan och Ale. Vi hade ju i alla fall tid att umgås... Jul blev det ju i alla fall. Vi firade i Lit på julafton. Mormor och Torsten var förstås på plats! =)
        

På juldagen åkte vi norrut för att fira vår julafton nr 2 med mina kära svärpäron.
        

Nyår firades i Lit med god mat, spel, en liten tur till mormor och fyrverkerier.
        

        

Det är alltid lika mysigt att vara "hemma" och få umgås med familjen. Riktig kvalitetstid! Tyvärr blev det inte så mycket kompistid den här gången. Jag hann med Katten och Hannah, vilket inte är fy skam! Vi andra får försöka ses snart på nåt annat vis. =)

Kommentarer

Postat av: Ma

Publicerad 2011-01-07 11:29:37

Åh vad det är mysigt med jul. Härligt att alla "barnen" är hemma. Vi är så rika som har er. Ses snart igen. KRAM!

Postat av: Carro

Publicerad 2011-01-10 11:50:32

Det ser ut som din jul varit bra, precis som det ska vara :)

Men helt riktigt, alldeles för lite tid med mig!

Det ser vi till att styra upp snart tycker jag...

Kommentera inlägget

Publiceras ej

Om

Min profilbild

Erika

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela