erikao

Jag är en trettioårig tvåbarnsmor, som delar med mig av det som händer i mitt liv. Jag har två döttrar, Hilda och Lova samt en underbar sambo som heter Ola. Vi bor i fina Jämtland, där vi precis köpt ett hus.

Vilken dag! =)

Publicerad 2011-02-14 20:54:13 i Allmänt

Alla hjärtansdag för all del, inget jag egentligen lägger så stor vikt vid… Men, det är ju underbart att få visa nära och kära vad de betyder för en. Trots att de inte betyder mer idag än vad de gjorde igår eller vad de kommer att göra imorgon. Den här dagen har nästan känts som en födelsedag, trots att jag är ensam hemma. Först kom två söta kort med posten från mina underbara föräldrar och min fina mormor. Det ena som vi ännu inte vet hur mycket det är värt och det andra med ett fika-bidrag. Sen plingade det på dörren och ett blombud dök upp. En fin tulpanbukett och en liten söt nalle fick vi av mina gulliga svärföräldrar. Sen fick jag dessutom ett telefonsamtal av min farmor och vi pratar inte allt för ofta, så det var jättekul att hon ringde!

                                             

Nu sitter jag i soffan och bara myser i min ensamhet. Har tänt lite ljus och sitter och slökollar lite på tv. Ola är på väg norrut med jobbet. Han ska vara borta i ca 2,5 veckor. Så vi firade alla hjärtans dag igår, med en mysig promenad i det fina vädret och en underbart god middag tillsammans. Det är tur att vi ändå ses till helgen. Då ska vi mötas upp i Uppsala för att gå på en disputation. Spännande och kul! Då blir det ännu mera mys, då vi ska bo på hotell torsdag till söndag. =)


För övrigt mår jag toppen! Det är mycket som händer just nu, men det känns härligt! Snart är min kurs på högskolan klar också, vilket ska bli himla skönt! Då ska jag bara njuta! =)

Kommentarer

Postat av: Ma

Publicerad 2011-02-14 21:40:21

Alla hjärtans dag på dig. Du är guld värd! KRAM

Kommentera inlägget

Publiceras ej

Om

Min profilbild

Erika

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela