erikao

Jag är en trettioårig tvåbarnsmor, som delar med mig av det som händer i mitt liv. Jag har två döttrar, Hilda och Lova samt en underbar sambo som heter Ola. Vi bor i fina Jämtland, där vi precis köpt ett hus.

Är det vinter nu?

Publicerad 2011-12-05 13:34:38 i Allmänt

Vilken härlig helg det varit! Den har bjudit på flera olika äventyr för vår del. I lördags var vi på Jamtli julmarknad för första gången. Riktigt mysigt! Mycket folk, marknadsstånd, stämning, men ingen snö! Efter det tog vi in på ett pensionat med spa i Lit (hos mina föräldrar) där vi bodde en natt. God trerättersmiddag, bad och en hel del barnvaktande så att jag och Ola hade tid bara för varandra. Mys! Söndagen stod skidskytte på schemat. Riktigt skoj att vara på plats! Hilda var med momma och moffa under tiden och hon tajmade in maten, så vi fick se båda tävlingarna. Dutkig tjej! =) Punktlig, som vid födseln.

Bilderna här nedan:
1. 30 november i Östersund... Man tror inte att det är sant.
2. Från Jamtli julmarknad. Mysigt, men lite knepigt utan snö.
3. Skidskyttet igår. Då kom vintern! Härligt!

         

                                                       Underbara unge!
                                                  Jag är så stolt över dig!
    

Kommentarer

Postat av: Ma

Publicerad 2011-12-05 22:25:26

Momma och moffa hade också en riktig myshelg, som fick rå om eran underbara Hilda så mycket! En "unge" att var stolt över!!! KRAM!

Kommentera inlägget

Publiceras ej

Om

Min profilbild

Erika

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela